عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ايجاد بانكهاي اطلاعاتي دانشجويي و حرفه اي Access

09127935220 نيك گهر

تومان

بسته خودآموز حسابداری آس حساب شما را آماده ورود به بازار کار می کند.

خودآموز حسابداری، خودآموز حقوق و دستمزد و خودآموز مالیاتی را به همراه چند نرم افزار ساده و پیشرفته تهیه نمایید.

15000 تومان تومان

دوست گرامی، این بانک اطلاعاتی در زمینه انبارداری و کنترل موجودی انبار بوده که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و سبب شده که آموزش آن در کوتاهترین زمان امکان پذیر باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09127935220 (نیک گهر) و یا با ایمیلnicgohar@gmail.com ارتباط برقرار نمایید.

تومان

اهميت انبار و مديريت انبار بر هيچ كسي پوشيده نيست.

با گذراندن دوره اي كوتاه مدت و كاربردي انبارداري، خود را براي اين شغل مهم آماده كنيد.

09127935220 نيك گهر

تومان

با گذراندن دوره اي كوتاه مدت شغل خود را در سال جديد ارتقا دهيد

دوره هاي خصوصي و كاملا عملي انبارداري و حسابداري

09127935220 نيك گهر

تومان


تاريخ : شنبه 27 آذر 1395
بازديد : 5353
نويسنده : نيك گهر

ACCA چیست؟

انجمن حسابداران خبره و رسمی، یکی از بزرگترین انجمن های بین المللی حسابداری در دنیا است. این انجمن در حال حاضر حدود ششصد هزار عضو و دانشجو در سراسر دنیا دارد. این انجمن با قدمتی بیش از ۱۰۰ سال نقش برجسته ای در تربیت نیروی متخصص و برجسته در حوزه حسابداری را داراست. این انجمن در حال حاضر در بیش از ۱۲۰ کشور دارای دفاتر رسمی و همچنین دفاتر آموزشی مورد تایید(ALP) است.

معتبرترین مدارک حرفه ای در حوزه ی حسابداری، مالی و حسابرسی
مدارک حرفه ای معتبر در حوزه حسابداری و مالی و حسابرسی متعدد هستند. قدمت حسابداری کشورها و همچنین نقشی که آنها در مجامع بین المللی حسابداری ایفا میکنند تعیین کننده ی اعتبار آنها است.برخی از معتبر ترین انجمن های حرفه ای بین المللی در حوزه حسابداری عبارتند از :

انجمن حسابداران خبره مدیریت www.cimaglobal.com

انجمن حسابداران خبره و رسمی www.accaglobal.com

برای انتخاب یک مدرک بین المللی به موضوعات زیر توجه باشید:

  • تعداد اعضای آن انجمن و فراگیر بودن آن
  • شغلی که در آن تجربه دارید و یا در آینده انتخاب می کنید
  • اعتبار آن مدارک در کشور محل زندگی
  • سهولت دسترسی به منابع درسی و امتحانات این مدارک برای کسب آنها

برگرفته از سایت : www.accfile.com

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: مدرک بین المللی حسابداری , مدرک Acca , گرفتن مدرک بین المللی حسابداری ,
تاريخ : شنبه 27 آذر 1395
بازديد : 5068
نويسنده : نيك گهر

رشته ی تحصیلی مهندسی مالی چیست و تفاوت ان با رشته حسابداری ؟

مهندسی مالی یا مالیه محاسباتی یک حوزه میان رشته ای است که بر بینش محاسباتی، مالیه ریاضیاتی، روش های عددی و شبیه سازی کامپیوتری تکیه می کند و براساس آن تصمیماتی جهت معامله، پوشش سرمایه وسرمایه گذاری می گیرد و همینطور مدیریت ریسک این تصمیمات را تسهیل می کند.هدف فعالان مالیه محاسباتی، تعیین دقیق ریسک مالی یک ابزار مالی خاص، با استفاده از متدها و روش های گوناگون است. این رشته یکی از گرایش های رشته مالی (مدیریت مالی) در مقطع دکتری می باشد.

رشته ی تحصیلی مهندسی مالی چیست و تفاوت ان با رشته حسابداری ؟ 
از کتاب های مطرح این رشته می‌توان به مبانی مهندسی مالی و مدیریت ریسک نوشته جان هال اشاره کرد در این کتاب سعی شده است چگونگی کارکرد ابزارهای مشتقه، بازارهای آتی و اوراق اختیار معامله، نحوه استفاده از آن‌ها و نیز ساز و کار تعیین قیمت در این بازارها بررسی شود. در فصل نخست کتاب، بازارها و تاریخچه هر یک از بازارهای قراردادهای آتی و اختیار معاملات بازگو شده سپس نحوه استفاده پوشش دهندگان ریسک، سفته‌بازان و آربیتراژگران از این بازارها تشریح شده است. برخی دیگر از مباحث این کتاب عبارتند از: ساز و کار بازار و تعیین قیمت‌های قراردادهای آتی و پیمان‌های آتی، راهبردهای پوشش ریسک در بورس با استفاده از قراردادهای آتی، بازارهای نرخ بهره، ساز و کار بازارهای اختیار معامله، راهبردهای معاملاتی با استفاده از قراردادهای اختیار معامله، پارامترهای ریسک اختیار معامله و …[۱]
ابزارهای مشتقه که تا به امروز فقط در کلاس‌های مالی ایران تدریس می‌شود، امروزه به واقعیت مورد عمل در بورس‌های اوراق بهادار و کالایی کشور تبدیل شده است. از اینرو، این کتاب نه تنها مورد نیاز دانشگاه‌های کشور، بلکه مورد استفاده کارگزاران، مدیران سرمایه‌گذاری و بسیاری از دست‌اندرکاران بازار سرمایه خواهد بود. استفاده از ابزارهای مشتقه در ایران از سر تفنن یا تصنع نیست. بازار سرمایه کشور به درجه‌ای از بالندگی رسیده است که انتشار مقالات و کتاب‌های مالی پیشرفته‌ای را طلب می‌کند. اینجا هر دارایی مالی به نیازی پاسخ می‌دهد؛ مشکلی را حل می‌کند؛ تنوعی را ارائه می‌دهد، یعنی حق انتخاب می‌دهد؛ ریسکی را کاهش می‌دهد؛ منابعی را تجهیز می‌کند؛ … بنابراین طراحی هر یک از ابزارهای مشتقه برای بازار سرمایه کشور می‌باید به نیاز روشنی در اقتصاد ایران پاسخ دهد.

برگرفته از سایت : www.accfile.com

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: تفاوت رشته مهندسی مالی با رشته حسابداری , رشته مهندسی مالی , ,
تاريخ : شنبه 20 آذر 1395
بازديد : 4523
نويسنده : نيك گهر

بر اساس قوانین و مقرارت سازمان تأمین اجتماعی در صورتی که بیمه شده در 5 سال پیش از ازدواج حداقل حق بیمه 720 روز کار را به شعبه تأمین اجتماعی پرداخت کرده باشد، مشمول دریافت این تعهد کوتاه مدت می شود.

بر این اساس، در صورتی که اولین ازدواج بیمه شده باشد و عقد ازدواج از نوع دایم بوده و در دفتر رسمی ازدواج ثبت شده باشد می تواند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی کمک هزینه ازدواج این سازمان را دریافت کند.

لازم به ذکر است برای دریافت کمک هزینه ازدواج، هنگام مراجعه به شعبه یا کارگزاری مربوطه به همراه داشتن اصل دفترچه درمانی، اصل و فتوکپی تمامی صفحات شناسنامه زوجین و اصل و فتوکپی عقدنامه الزامی است.

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: کمک هزینه ازدواج , شرایط کمک هزینه ازدواج , شرایط پرداخت کمک هزینه ازدواج ,
تاريخ : شنبه 20 آذر 1395
بازديد : 4529
نويسنده : نيك گهر

در صورتی که کارفرما بدون توجه به ماده 39 قانون تامین اجتماعی در زمان اشتغال کارکنان تحت شمول،از بیمه نمودن کارکنان خود، خودداری کند شخص مدعی باید :

1)       با تکمیل فرم مخصوص و ضمیمه کردن مدارک(حکم استخدامی،لیست حقوق کارگاه منضم به اظهارنامه مالیاتی،دفاتر قانونی کارگاه،فیش بانکی،کارت حضور و غیاب و یا دفتر حضور و غیاب،فرم انجام معاینات قبل از استخدام و ...) و مستندات اشتغال بکار اقدام نموده و به شعبه بیمه آخرین لیست واریزی حق بیمه ارائه نماید.

2)      موضوع در کمیته ادعای سابقه شعبه و استان مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به مستندات ارائه شده اعلام نظر می شود.

  نکته مهم: در صورتی که فرد هیچ گونه مدرک و مستندی ندارد باید به اداره کل کار مراجعه و شکوائیه ای تنظیم کند. اداره کار موضوع را بررسی و نظر خود را پس از بررسی های کارشناسی به فرد و بیمه تامین اجتماعی اعلام می کند. رای اداره کار برای تامین اجتماعی لازم الاجر می باشد.

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: داشتن سابقه در بیمه تامین اجتماعی , داشتن سابقه , مراحل ادعای داشتن سابقه , فرآیند ادعای سابقه بیمه ,
تاريخ : شنبه 20 آذر 1395
بازديد : 4850
نويسنده : نيك گهر

دوستان و همکاران گرامی، روشهای رسيدگی به اختلافات مالياتی به موجب آنچه که در قانون مالیاتهای مستقیم به آن تصریح شده است به شرح زیر می باشد :

اول - رئیس امور مالیاتی

دوم - هيات حل اختلاف بدوی

سوم- هیات حل اختلاف تجدید نظر

چهارم - هیات ماده ۲۱۶

پنجم - شوراي عالی مالياتی

ششم - هیات ماده ۲۵۱ مکرر

هفتم - ديوان عدالت اداری

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: مباحث مالياتي , ,
:: برچسب‌ها: اختلاف مالیاتي , حل اختلاف مالیاتي , مراجع حل اختلاف ,
تاريخ : یک شنبه 14 آذر 1395
بازديد : 4874
نويسنده : نيك گهر

دوستان گرامی لازمست بدانیم که :

حقوق ماهانه زیر ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  و سالانه 18 میلیون تومان از مالیات معاف می‌شود.

شایان ذکر است معافیت فعلی سال 1395 ماهیانه 1.300 هزار تومان و سالانه 156 میلیون ریال میباشد.

بر اساس لایحه بودجه سال آینده سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات‌های مستقیم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

طبق لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ که دولت به مجلس پیشنهاد کرده است. سقف معافیت مالیاتی حقوق در سال آینده ۱۸ میلیون تومان در سال تعیین شده است که این میزان حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه است.

در بند الف تبصره شش لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ آمده است: سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات‌های مستقیم مصوب سوم اسفند ۱۳۶۶ و اصلاحات بعدی آن در سال ۱۳۹۶ مبلغ ۱۸ میلیون تومان در سال تعیین می‌شود.

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: مباحث مالياتي , ,
:: برچسب‌ها: معافیت مالیاتی حقوق 96 , معافیت 1396 ,
تاريخ : شنبه 13 آذر 1395
بازديد : 4701
نويسنده : نيك گهر

فدراسيون بين‌المللي حسابداران (IFAC) يکي از مهم‌ترين نهادهايي است که در سطح بين‌المللي در زمينه حسابداري و حسابرسي فعاليت می کند. آيفک به منظور تقويت حرفه حسابداري و حسابرسي در جهان و در جهت حفظ منافع عمومي تاسيس شده است.

اين فدراسيون در يازدهمين کنگره جهاني حسابداران در هفتم اکتبر 1977 در مونيخ (آلمان) و با حضور 63 نهاد حسابداري و حسابرسي از 51 کشور جهان تشکيل شده و مقر آن در نيويورک است. در حال حاضر اعضاي فدراسيون شامل 175 نهاد حسابداري و حسابرسي از 130 کشور جهان مي‌باشند که بيش از 8/ 2 ميليون حسابدارحرفه‌اي را تحت پوشش دارد. وظايف اصلي آيفک استاندارد‌ گذاري در سطح بين‌المللي در زمينه حسابداري و حسابرسي، تدوين استانداردهاي آموزش حرفه‌اي مستمر، تدوين آیين رفتار حرفه‌اي براي حسابداران حرفه‌اي و تهيه استانداردهاي حسابداري بخش عمومي است.

فدراسيون بين‌المللي حسابداران در سال 2007 و در سي امين سال تاسيس خود دوم تا هشتم دسامبر (هفته دوم آذرماه) را به‌عنوان «هفته جهاني حسابداري» انتخاب و از اعضاي خود در همه کشورهاي جهان، خواسته يک هفته را به همين نام اعلام کنند و گردهماييها و آيينهاي ويژهاي را به همين مناسبت تدارک ديده و اجرا کنند. جامعه حسابداران رسمي ايران (IACPA) از اعضاي اصلي فدراسيون بين‌المللي حسابداران و به‌عنوان نهاد قانوني حرفه حسابداري و حسابرسي در کشور با دارا بودن بيش از 2 هزار حسابدار رسمي ( CPA) به‌عنوان اعضاي پيوسته و بيش از 10 هزار عضو وابسته (کارکنان حرفه‌اي موسسات حسابرسي) درخواست ثبت «روز حسابدار» در تقويم رسمي کشور را به مراجع ذيربط ارائه کرده و در حال پيگيري موضوع است. جامعه حسابداران رسمي ايران همه ساله در آذرماه مراسم ويژه‌اي را به‌عنوان «روز حسابدار» برگزار  کرده و در اين مراسم از پيشکسوتان حرفه و خادمان حرفه تقدير و تکريم مي‌شود و آيين سوگند حسابداران رسمي جديد را برگزار مي‌کند تا با همراهي همه اهالي حرفه باعث تعالي حرفه حسابداري و حسابرسی در کشور شود.

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: هفته حسابدار , هفته جهانی حسابدار , روز حسابدار ,
تاريخ : چهار شنبه 10 آذر 1395
بازديد : 4572
نويسنده : نيك گهر

1)      بر اساس استانداردهای حسابداری با وقوع یک رویداد مهم بعد از تاریخ ترازنامه ، تعدیلاتی باید صورت گیرد که این مهم در مقررات مالیاتی در نظر گرفته نشده است.

2)      در استانداردهای حسابداری معاملات به دو گروه سریع المعامله و بلند مدت طبقه بندی می شوند. سود وزیان تحقق نیافته حاصل از ارزیابی سرمایه گذاریهای معاملاتی در پایان سال به حساب سود و زیان دوره منظور می گردد، اما زیان تحقق نیافته حاصل از سرمایه گذاریهای بلند مدت هر ساله به حساب سود و زیان دوره منظور شده ولی سود تحقق نیافته به حساب صاحبان سهام منتقل می شود و به حساب سود و زیان سال مورد رسیدگی منظور نمی شود، این در حالی است مقررات مالیاتی زیان تحقق نیافته حاصل از ارزیابی سرمایه گذاریها در پایان سال را هزینه قابل قبول نمی داند و قبول زیان به عنوان هزینه قابل قبول و مشمول مالیات نبود سود به علت انتقال آن به حساب حقوق صاحبان سهام دور از منطق مالیاتی است.

3)      استانداردهای حسابداری شرایطی را برای شناسایی درآمد در نظر دارند، ولی بر طبق منطق مالیاتی فروش یا درآمد به محض انجام معامله باید در دفاتر ثبت و در صورت عدم وصول وجه درآمد یا کالای فروش رفته برابر بند ۲۳ ماده ۱۴۸ جز هزینه های قابل قبول است.

4)      بر طبق استاندارد حسابداری پیش آمدهای احتمالی باید در تاریخ ترازنامه مدنظر قرار گرفته و آثاری مالی آن برآورد و ذخیره در حسابها در نظر گرفته شود که در این باره در فصل هزینه های قابل قبول در مقررات مالیاتی پیش پینی صورت نگرفته است و قابل قبول نمی باشد.

5)      موارد مندرج در بیانیه شماره ۹ استانداردهای حسابداری در خصوص موادی چون شناسایی در آمد معادل مخارج متحمله ای که زیان آن محتمل است، شناسایی مخارج پیمان در دوره وقوع به عنوان هزینه و شناسایی زیان قابل پیش بینی پیمان در همان دوره، مورد قبول مقررات مالیاتی نبوده و مالیات بر اساس سود تحقق یافته حاصل از عملیات سالانه و یا اعمال ضریب که در خصوص پیمانکاران خارجی مورد دوم صادق است به نرخ ۱۲ درصد.

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: مغایرت با قوانین مالیاتی , مغایرتهای استاندارد حسابداری ,
تاريخ : یک شنبه 7 آذر 1395
بازديد : 4824
نويسنده : نيك گهر

دوستان و همکاران گرامی برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمایید

http://uploadweb.ir/home/download/71161/pay-www.ashesab.ir.pdf/

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: حسابداري مالي , ,
:: برچسب‌ها: فایل حقوق و دستمزد , دانلود رایگان حقوق و دستمزد , آموزش حقوق و دستمزد ,
تاريخ : یک شنبه 7 آذر 1395
بازديد : 4862
نويسنده : نيك گهر

دوستان گرامی در نظر داشته باشید که ، سود دریافتی به هر عنوان در موارد زیر از پرداخت مالیات معاف است :

برای دریافت کامل متن به ............... ادامه مطلب مراجعه نمایید

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: مباحث مالياتي , ,
:: برچسب‌ها: سود دریافتی , معافیت مالیاتی سود دریافتی , مالیات سود دریافتی ,
تاريخ : چهار شنبه 3 آذر 1395
بازديد : 4934
نويسنده : نيك گهر

در شرایطی که برخی از حسابداران نگران‌اند که پیشرفت فناوری می‌تواند جایگاه خدمات سنتی حسابداری را تسخیر کند، جنیفر واراوا Jennifer Warawa معتقد است، پیشرفت فناوری می‌تواند بیش از پیش حسابداران و خدمات آنان را ارزشمندتر سازد .

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: تحلیلگر مالی , استراتژیست مالی , تحلیلگر حسابداری ,

بسته خودآموز حسابداری آس حساب
این وبسایت در سامانه پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد اسلامی ثبت شده است. http://samandehi.ir/Default.aspx

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش حسابداري آسان و آدرس ashesab.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com